عطرپاییزی خود را انتخاب کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1399
بازدید : 155
نویسنده : مدیر سایت


پاییز تنها فصل اعجازرنگ ها نیست. این فصل اعجاز زرد و سبز،ارغوانی،نارنجی و بنفش در کنار صدای خش خش دل انگیز برگ هانیست. پاییزعطردارد. عطری به وسعت باران و برگ،عطر خاک،سرما و سردی. پاییز را باید گرم کرد و عطرافشان... عطر گرم در افسون مه و سرما بابوی شیرین و گلی،خاک و چرم،وانیل و شکلات،مشک و چوب... باعطر پاییز باید به استقبال جشن رنگها رفت!

بهترین نتهای عطر پاییزی را بشناسیم 

عطر پاییزی مردانه و عطر پاییزی زنانه درست همان رایحه ایست که می تواند خلق و خوی شما را به سمت این فصل عاشقانه زیبا سوق دهد. گرچه شما مجاز هستید در هر فصلی از سال و در هر زمانی رایحه مورد علاقه خود را همراه خود داشته باشید، اما به شما توصیه می کنیم عطر خود را مناسب با فصلی که در آن هستید انتخاب کنید. اما به نظر شما دلیل این توصیه چیست؟
مهمترین دلیل کارشناسان عطر برای انتخاب عطر و رایحه مناسب هر فصل، عملکرد کاملاً متفاوت عطرها در دماها و فصل های مختلف سال  است. عموماً با رایحه هایی سبک و تازه به استقبال فصل های گرم می رویم، زیرا گرمای هوا بهترین شرایط برای شکوفا شدن رایحه عطر شما در فضاست. اما درست برعکس، وقتی به سمت فصل پاییز می رویم و طبیعت بوضوح خود را آماده فصل سرد سال می کند، آنچه که ما میخواهیم رایحه ای است قوی و ماندگار و نت هاییگرم، تداعی کننده این فصل رنگارنگ با تمام زیبایی هایش.
درست همانطور که با سرد شدن هوا پارچه های سبک تابستانی جای خود را به جین و چرم و بافت های گرم و رنگارنگ می دهد و قهوه داغ با آن عطر مست کننده جای بهارنارنج تابستانی را می گیرد، رایحه ملایم و خنک تابستانی هم جای خود را به عطر تند و گرم و عاشقانه پاییزی می دهد.
 
در حقیقت پاییز دروازه ایست برای ورود تابستان گرم و شلوغ،  به زمستان سرد وآرام. پس این سرما را به گرمای عنبر و چوب و قهوه، چرم و مشک پیوند می زنیم. رایحه ی گرم و عمیق کهربا را در سرمای پاییز فراموش نکنید. از عطرهایی با رایحه چرمهم به عنوان یکی از اولین نت های تاریخی، در فصل پاییز غافل نشوید.رایحه ای لوکس و هیجان انگیز که با عطر قوی خود یادآور شور و هیجان درونیست.
به دنبال نت های عطر پاییزی مشک بروید. رایحه ای با پایه قدیمی، ماندگار و قوی که عطر آن شما را به گذشته ها خواهد برد.
رایحه هایی شیرین با نت کارامل و وانیل و یا حتی نارگیل هم انتخاب پاییزی ایده آلی برای شما خواهد بود. اگر می خواهید انتخاب خوبی داشته باشید، در این فصل به دنبال نشانه هایی از طبیعت باشید. و به همین دلیل رایحهشرقی و محسور کننده چوب درست همان چیزیست که در پاییز سرد به آن احتیاج دارید.
پس به خاطر داشته باشید، اگر عاشق این فصل زیبا هستید با انتخاب رایحه پاییزی، خاطرات خود را ماندگار کنید!


معرفی 10 عطر جذاب پاییزی - عطر پاییزی مردانه و زنانه

بهترین عطر زنانه و عطر مردانه

  1. جوپ گو
  2. کالوین کلین بیوتی
  3. نارسیس رودریگز پودری
  4. کنت کول بلک
  5. تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)
  6. اگنر استارلایت (ایگنر استارلایت)
  7. پاکورابان پور هوم
  8. جان ریچموند مردانه
  9. رالف لورن پولو رد
  10. پرادا لهوم




:: برچسب‌ها: عطر مردانه پاییزی , عطر زنانه پاییزی , عطر پاییزی , عطر , ادکلن ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com